Native Marketing

Der anvendes mange fine ord, når man bevæger sig indenfor på den Native markedsførelse, en markedsførelse hvor man har fokus på den gode historie, og hvor der er fokus på at den tekst der er skrevet er forståelig for slutbrugeren – eller kunden, som det jo også er. Det må være lidt af en jungle at finde rundt i alle de firmaer, der annoncerer med online markedsføring eller lignende, hvor budskabet egentligt er, at man hjælper kunden med at få varen solgt via en eller anden form for online marketing, eller annoncering. Kært barn har mange navne, og det kan være svært at vælge lige den udbyder man vil have til at hjælpe sig med sin annoncering. Alle vil selvfølgelig gerne have at bundlinjen vokser efter at der er kommet fokus på den online marketing.

Native-advertising world wide

De større virksomheder, som opereret over hele verdenen, er ofte meget afhængig af at deres markedsføring også kan ramme kunde segmentet i hele verdenen. Nordicstory.dk har specialiseret sig i at få det rette sprog ud til den rette kunde gruppe med deres native annoncering. Det kan være lidt af en opgave at få teksten til at ramme lige den brugergruppe man tilsigter, og her kan firmaet noget. Samtidig er man også sikker på, at det er ens egen tekst og det man selv gerne vil have at budskabet er, også er det der kommer til at stå – bare på en måde som kunde segmentet kan forstå. Jeg selv ville ikke kunne formulere mig som de kan.